Monday 9 January 2012

You never walk alone

Seringkali kita terdengar bisness MLM ramai yang mengalami kerugian, betul tak? Salah satu sebabnya kerana usahawan itu bergerak sendiri tanpa di bantu oleh leaders mereka. Tapi dengan Premium Beautiful, terutamanya group Hanis Haizi dari B32, kami tidak pernah sekali-kali ditinggalkan!

Sesibuk mana urusan Hanis, pasti beliau tetap hadirkan diri turun padang bagi membantu usahawan-usahawan baru kerana diperingkat Learning Process ini lah yang memerlukan sokongan serta bantuan pakar CDM dalam 'closing'. Dan dari situ lah para usahawan baru belajar segala apa yang Hanis berikan.





Tadi baru saja turun ke Wangsa Walk memberi sokongan kepada rakan kongsi Ajue iaitu Aiemey sewaktu Hanis membuat closing bersama-sama dengan bakal usahawan baru dalam bisness ini.

Dengan ini juga dapat memperbaiki banyak kelemahan yang ada dalam diri Ajue semoga lebih berkeyakinan dan lebih berpengalam ketika closing akan datang. InsyaAllah.

Lepas tu, sempat personal touch dengan Aiemey, saling bertukar pendapat dan pandangan tentang bisness . Malah kerana Aiemey lah Ajue makin terus bersemangat untuk pergi jauh lagi dalam bisness ini. Go Aiemey! Lets do this together! Veitnam CONFIRM!!




2 comments:

  1. ye betul....sgt setuju....
    http://ahaaziz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kak Ajue, all the best, By the way kita ada tag akak untuk join GA kat blog cheritera Haty Haney. Nanti joinlah sekali k.

    ReplyDelete