Thursday 15 December 2011

Premium Beautiful : Nurich Lacto-Lite




What?

Lacto-Lite menggabungkan serbuk yogurt dan dengan kultur hidup, insulin dan ramuan-ramuan lain. Inulin adalah prebiotik. Ia membantu menambahkan bifidobakteria dalam usus dan membantu memastikan keadaan usus yang baik.

What's inside Lacto-Lite

Inulin, serbuk yogurt dengan kultur hidup, serbuk konjak, oligo-fruktosa, maltodekstrin, serbuk vanila dan silikon dioksida dan kondisionaer makanan (agen antipengerakan) yang dibenarkan.

How to drink Lacto-Lite?

Campur 1 bungkus Lactolite ke dalam 200ml air, kacau and minum terus. Elakkan penggunaan air panas. Jangan lupa minum 800ml air untuk lihat kesan lebih ketara. Penggunaan Lacto-Lite nie untuk proses detoxification, so, it's really important for us to drink lots and lots of plain water...:)

Halal?




Who should drink?

Sesuai untuk semua orang. Untuk yang ada masalah susah sangat nak buang air besar. Means, kalau dapat membuang pon, macam tak lawas, and tak puas. Lacto-Lite nie memang sangat sesuai untuk breastfeeding mothers, sebab ramuan nyer takkan sesekali mengurangkan susu badan. Yes, a few of my customers have tried dan takder effect kat susu badan.

Lacto-Lite ni akan membersihkan usus kita, so, after minum, akan kerap membuang air besar. Tapi, takder la sampai sakit perut. Lepas tu badan akan terasa lebih ringan...:) 

How it works?

* Menyingkirkan toksin badan
* Menggalakkan metabolism
* Mengurangkan beban badan
* Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik
* Membantu dalam penghadaman
* Membantu melegakan sembelit
* Membantu sintesis vitamin





So, penggunaan Lacto-Lite berserta dengan corset PB akan memberikan kesan yang lebih optimum. 






Selamat mencuba!

No comments:

Post a Comment